dilluns, 29 de juny del 2015

UN SENTIMENT, UN PAPER



UN SENTIMENT, UN PAPER


transcriure, un sentiment,
en un paper, amb tant sols, un paper,
que ara mateix, avui, no voldria fer.

No es res, de gravetat,
el que vull dir, segurament, com sempre, un disbarat.

Avui el destí, torna a posar-me a prova,
una etapa, una més, que la vida em porta,

l'ultim dia del mes de juny
les llàgrimes, brollen grosses, com un puny,

per molts motius jo puc plorar,

soc... “ ploramiques “ de molt petita, vaig començar,
per, dolor, per, alegria, per, pena, per, tristor...?
amb l'incert-essa, avui, amb quedo jo,

amb un,- Ara, que ?. Que, passara ?. Que, faré ?.
La resposta, – pregunta,- torna ser, ho aguantaré ?.

Si, ja ho, se, que no es tracta, de cap pèrdua,
tampoc, de cap malaltia,
tan sols, es un nou repte, repte, que viure, no voldria,
de reptes, es plena la meva vida.

Però...estic molt cansada, per mes que acostumada.
veig “fantasmes”?. On voldria veure esperances ,
esperances ? Lolita, que estàs dient ?.
Si estàs quasi abaix de la pendent,!

El millor seria, viure tranquil·la, aquest nou, dia, a dia,
pensant en tot moment, que a lo millor, el cercle canviaria,

millor seria, certament, però pensant aixi, m'enganyaria,

Tot plegat, es un crit desesperat, llençat al vent...
a qui, pot importar, un paper, i en ell, escrit, un sentiment ?...





Lolita Carrión 30 de juny 2015



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...