dimecres, 13 d’octubre del 2010

!¡ PARLANT DE FESTA MAJOR !¡

!¡ FESTA TRASLLADADA, FESTA ESGARRADA !¡


Cara de " boba " i possat,
quan la ( foto ) jo i trovat,
Per res del mon, la buscava.

!¡ Però ma vingut be la troballa,
Del Nostre Ajuntament,
amb tot, un Senyor Regidor,
parlàvem de la qüestió !¡

___Deia jo, abans per la Festa Major;
a la Plaça de la Vila.
" banderetes " i posaven
Quan la tarima, muntaven

___ Mes Ell, amb deia que NO, que no,
jo no he vist mai, res de això...

Dons jo tenia raó, No son pernils ?.
el que penja dels fils...
son, " banderetes "lo que en el fons , i veig jo !¡

!¡ Senyor Regidor, Senyor Regidor !¡
6 anys potser, tindria jo.
Però tocant la nostre FESTA MAJOR !¡
crec que memoria, Historica, en tinc jo.

I aquesta prova amb tota, humilitat
demostra, que " ho sento " però Vostè
estaba del tot...Equivocat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...