dimarts, 30 de juliol del 2013

10 D'AGOST SANT LLORENÇ FESTA MAJOR !


10 D'AGOST SANT LLORENÇ FESTA MAJOR !

cada terra fa s'ha guerra "

Aquesta guerra sols t'he un soldat, “ jo”
començo a estar cansada de debò
demano el mateix any rere any
de veritat que es tant estrany ?.

No demano Festa, tampoc diners
sempre em trobo amb un mur, res de res ¡
pot ser que jo par-li xinés ?
I tot L'equip de Gobern de Sant Feliu
dons ho facin... amb anglès

de ser aixi, penso que ho puc comprendre
sigui com sigui es que ningú ho pot entendre ?

Posaré com exemple una ciutat veïna
quasi ens toquem allargant la ma
a la carretera tot passant
les “banderoles” onejant
anunciant

Festa Major de Sant Just Desvern
dies 6, 7, 8, d'agost,
(dia 6 Sant Just i Pastor aixo ho afegeixo jo,)
 
Es cert però que el nostre Ajuntament t'he molta raó
el agost la ciutat es buida
queda tant lluny el 10 d'agost Sant Llorenç nostre Patró !
Que es el principal motiu de no dir Festa Major

Senyors siguem seriosos, son tan sols DUES PARAULES
! FESTA MAJOR ¡

es evident que l'església es cuida d'honrar nostre Patró
sigui festa o no,

Però Sr. Alcalde permeti que em tota la meva educació
un any mes faci la meva també reivindicació
ben sola per cert, potser soc l'única
que porto a la meva Ciutat dins del cor !¡

Permeti fer un crit molt fort....

Sant Feliu no es mereix ni tampoc la població
ser una Ciutat sense FESTA MAJORRRRRR !¡

Nota: No demano res de Festes ( Reivindico una Tradició )





2 comentaris:

Joaquín Campos ha dit...

Te publico en feisbuk o como se escriba...

Lolita ha dit...

gracias O.K. sabes no me gusta ni
quiero pensar que mis escritos
a nadie excepto a ti puedan interesar pero hoy precisamente
en el Botlleti digital que han mandado pone: FESTA MAJOR DE SANT LLORENÇ DIAS 8, 9 10 y a continuación lo que hacen
hagan lo que hagan estoy contenta.
son ahora la 1'30 me voy a dormirrrr besos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...