diumenge, 11 d’agost del 2013

DISCULPES I EXPLICACIONS


DISCULPES I EXPLICACIÓNS 

En primer lloc, disculpes i explicacions,
a les persones que no han trobat adient
el meu escrit “ sobre mi cobardia “
que en el meu bloc, “les meves coses “
això, “les meves coses” una a una vaig dient !


Tothom tot el que esta escrit, pot qüestionar
es cert que tot i estan obert, ja una opció,
que no es altre que entrar, o be no entrar
si lo escrit en ell, algú censi-ble pot molestar,


en el bloc parlo “ de les meves coses “
que no son precisament, cap camí de roses


el escrit, no es per cridar de ningú la atenció
el escrit, es el que sento jo de debò


si després de estar amb la porta, tres dies tancada
si després dels tres dies, o mes no tinc ni una trucada,
no es cert, que una persona pot ser morta i enterrada ?.


Ho sento em disculpo altre vagada !
torno a escriure coses, que ha persones no els agrada


ja no se tampoc, si continuar o deixar de escriure el bloc,
en ell fa 7 anys que i soc 7 anys, que jo estava en un lloc molt fosc,
em proporcionar certa claredat, (em consta que els escrits han agradat)


de sobte es ara que els ha molestat, la meva veritat?.
Dons ho sento em torno a disculpar !
se que no es fàcil d'entendre que parli de covardia
son coses que no s'han de pregonar
mes acer-tat es dissimular, enganyar ...
 
no esta ven vist de covardia parlar,
però al final em torno a reiterar


potser per les mancances que estic obligada a passar ?.
Lo mes fàcil per mi, de tot lo material passar
cap dispesa demanar
després de comprovar que a cap porta pots trucar !

El mes difícil: trobar una persona disposada a escoltar


no se si ha quedat prou clar ara, el meu escrit


Reflexionando sobre mi cobardia “ que aixi el vaig anomenar
un bon dia en no saber, cap a quin camí tirar !¡







 











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...