diumenge, 16 de febrer del 2014

! SORPRESA ¡


!¡ SORPRESA !¡.....


El nostre cervell, estic ben segura
bloqueja tot allò, que no volem recordar,


la sorpresa la i tingut, al mati
el full del calendari, i girat igual que cada mati,


( dia 16, un escrit meu i trobat que deia aixi:
avui es el primer dia, que em quedo a viurà i dormir
per primer cop, en aquest pis cinc anys ).


Ni remotament recordava, la data esmentada
cinc anys tan sols? No pot ser, es una bajanada
que no mes amb cinc anys,
tingui jo, tota la vida canviada !.


Es per la noció del temps, tot el dia aquí tancada¡
la tristor va guanyant, amb aquesta jugada,
 

em pregunto una i altre vegada
es cert que i viscut, diferent, ?
que i tingut un fill, i que i estat casada ?


I nascut se'n jo, o torno ha dir es el cervell
que m'ha esta fent una mala passada?


Tant sols son pensaments, parlats amb beu alta,
el futur no es nostre!


ni tinc edat, ni força per fer un bon cop de porta,
estic cansada, molt cansada


En quant a la fulla del calendari ?
ja es arrancada !.....






















 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...