dissabte, 19 d’abril del 2014

SENTIMENTS DE SETMANA SANTA

SENTIMENTS DE SETMANA SANTA

Amb un tema em vull centrar !
dons no puc assimilar,
diguem, que la falta d'ètica
pugui tant lluny arribar
intentaré d'explicar;

Dijous Sant:
tarda; volen la televisió mirar,
tinc el comandament, a la ma 
vaig fent zàping ( una forma de parlar )

ves per on a Tele Cinco, vaig a parar,
el programa es “ Sálvame “
lo que vaig veure, no se si ho sabre exposar,

crec que una fusta, a dalt una “ senyora “ 
a la qual gronxaven, alhora que caminaven,
darrera;  La resta dels seus  “companys “
d'en Joan Manuel Serrat,
La Saeta, tots anaven cantant ¡.

no puc trobar la paraula per definir,
el meu sentiment, d'allò que estava veient
tant sols puc dir que la televisió, jo vaig tancar.

Avui dissabte Sant,
crec que mes de un nom, puc aplicar, 
al espectacle, que aquest programa dijous donar
VERGONYOS, FALTA D'ETICA, DENIGRANT...
INDECORÒS, IRREVERENT...

Senyors, “el tot per l'audiència”
no val per ferir, sentiments.

No obstant, tinc un suggeriment !,
vostès tots, vestits amb burca, 
per tots vostès segur un divertiment ?.
No es tant segur, el que diria certa gent.

Senyors de Tele Cinco,
No aporta res, mofar-se de la religió-s 

Tots el que pensen  ! Tele Cinco NO ¡
Tots, tots, malauradament per Vostès tenen raó, 

una reflexió; dels catalans no es qüestió:

si no d'altres Regions, que conserven 
aquests dies la seva ancestral Tradició ¡


Lolita Carrión 19 d'abril 2014



 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...