diumenge, 31 d’agost del 2014

SETEMBRE


SETEMBRE



Setembre, ja truca a la porta
veurem quins canvis m'ha aporta,
cada mes que comença, em faix la pregunta.
Cada mes, quan s'acaba, no obtinc resposta,

setembre sempre ha estat, per mi volgut
pot ser, per haver nascut ?

Però setembre es molt més, entrarem a la tardor;
que es el lloc, que em trobo jo,
De la vida, d'esperances, dilucions... temps de tardor !

M'agrade que setembre sigui el meu més
quant deu fer...quaranta anys?
de la època, una cantant Gelu, una cançó
ara estic recordant jo,

- Cuando llegue septiembre
todo sera maravilloso

Cuando llegue septiembre
se ocultara, la luz mas pronto

Cuando llegue septiembre
no viviran, las mismas rosas

Cuando llegue septiembre
tu viviras conmigo a solas -”

Sols recordo... quatre estrofes
el to, de la musica enganxa ¡

però queda clar, que amb les noves tecnologies, penso jo.
tan lletra com musica “ son del any de la picó “

bajanades que t'ajuden, també els records;
a seguir “ tirant del carro “ quan veus que no pots





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...