dimecres, 6 de setembre del 2017

SETEMBRE , UN ANY MÉS !.



SETEMBRE , UN ANY MÉS !.


No puc, deixar de pensar,
que, arribant setembre, no em deixo de preguntar
perquè els anys, tenen tanta pressa, per passar, ?.

La veritat, es que ho intento, vull...recordar
cada, riure, plor, angoixa, benestar,
que els 365 dies, viscuts m'hagin pogut aportar,

asseguda davant l'ordinador,
els meus records - pensaments, s'aturen, es neguen,
la veritat, el motiu no, puc trovar,

Un sonriure, perdut en el temps, no puc evitar,
quant amb dotce, catorse, setse, anys,
els anys llavors, de ven segur eran, mes llargs,

Cal veura, el que trigaven, a passar !.

Quant, sere gran, que mitges pugui portar,?
quant sere mes gran, i am el meu grup, pugui passejar ?
quant arribaran, els 20 per poder, anar a ballar,?
Com he dit, els anys, costaven de passar !.

Fins a” 21 anys, no erats major de edat”, si podem recordar,

Be, si tot ha cambiat ?, haure de canviar !.

Com veure, un llampec passar, al any vinent que pot pasar ?.
Puc estar aqui... o potser allà, sigui on sigui,
setembre tornara.

Entre raïms l'aniversari, de nou  em portarà










Lolita Carrion 6 setembre 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...