diumenge, 19 de maig del 2019

REBEL-LIO JUSTIFICADA O NO ?.



REBEL·LIÓ  JUSTIFICADA  O NO ?.

Començarem, dient que si algú, llegeix l’escrit per casualitat,
és lliure, per posar-se les mans al cap.
també amb pot dir ignorant... és el que penso,
Endavant !¡

Sóc filla, d’aquesta ciutat, Sant Feliu de llobregat,
Capital de comarca catalana del baix llobregat,
en el any 2017, 44.198 habitants, érem censats,
evidentment, d'aquí, com d’altres nacionalitats,

- amb vull referir quan escric,  la paraula, rebel·lió,
als, Regidors, Caps de llista, per la propera elecció -

TOS SOM SANT FELIU, ARA SANT FELIU, GUANYEM SANT FELIU,
VEÏNS PER SANT FELIU …..SANT FELIU, SANT FELIU, SANT FELIU,

Si cambiesin L'ESLÒGAN  Crec que jo em sentiria millor,
Tornant al tema de la rebel·lió.
Sant Feliu Senyors Regidors, està per barris, recolocat
potser no recorden que axo amb els anys, Vostès axi ho han firmat,

no estaria malament, el no confondre a la gent
CANDIDAT...barri SALUT, barri roses Castellbell…subjectivament .!¡
crec seria més adient.

en els seus programes, es parla molt del  jovent, farem, farem, farem.
emb pregunto que han fet fins ara,?

també, de la gent gran estan parlant, pero se de sobra, el  que no, faran
! HO,¡ Perdo, perdo, el SOTERRAMENT, per la ciutat, gran acontaxament

tot-hom ens diu el que vol fer, però, s’han molestat per saber, el que ens combe ?

per el nostre alcalde Sr. San Jose, una cosa li diré
he rebut un correu, seu, a la Sra. Lidia Muñoz, recolzant,
Sr.Alcalde, amb resposta li diré, te una mínima idea, en el seu mandat
les visites que li he reclamat, per problemes, DURANT 8 ANYS, per el lloc on visc
PISOS DE PROTECCIÓ, ( QUE VOSTE ES O ERA SUBDIRECTOR )
HI EN EL DIA D’AVUI, NO TINC CAP SOLUCIÓ ?

tinc de rebel·lió un llistat molt gran, com ara la NAU DE CAN BERTRAND ?.
TOT PER MI ES UN DESENGANY.

El Sant Feliu, on jo vaig néixer,  anomenat EL VA I VE
UNA CASA GRAN HI VELLA, ON HI VAIG VIURE MOLT BÉ.

Lolita Carrión 19 maig 2019
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...