dissabte, 29 de juny del 2019

UNA CLAU, POT CANVIAR UNA VIDA ?.

UNA CLAU, POT CANVIAR UNA VIDA ?.

“- Si vols viure, tot el que no has viscut,
has de tornar. al moment que has nascut “-

El Senyor, Juan Antonio Vázquez, fa ja 10, anys
com Alcalde, d’aquesta Ciutat, em lliurar, una clau,
una clau, que per a mi, un món nou em, podia obrir,


certament, sí avui faig balanç,
un mon, tan ple, d’ilucions, com desenganys ,
els desenganys, s’han juntat, també amb, paranys 


Començar, de nou una vida, en un lloc nou,
sola, sense el meu, company, em trastornar,
mes la vida, molt més, del que podia pensar,


de tenir una família, a tenir buides les mans,
dins una obra, de teatre, fingint ,
que tot,  és molt millor, que abans,


pasan - les hores, mirant tot el meu voltant-
que faig aquí?. cada hora, moment, ho, instant,


obro balcons, vull respirar !¡ al vent vull preguntar,
on es escrit,? que una clau, tan sols, una clau,
tota una vida pugui, canviar?.


per resposta, del vent jo voldria ,escoltar;....NO, deixat estar,
deixat de capficar, tot és més senzill molt, més clar,
treu del cap, aquest núvols, que et solen acompanyar,


tan sols tens, que, deixar-te anar, mai pots deixar de somiar,
molt menys, deixis de recordar,
els records estan amb TU, escolta-ls,  deixa-ls …..parlar !.


SI, pero...una clau pot canviar una vida ?.
la resposta, tan sols jo, en el meu cas, tinc el poder per,... donar !¡





Lolita Carrión  29- juny 2019
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...