dimecres, 22 de setembre del 2010

!¡ DE TU, A TU !¡


Romeria a Montserrat, 3 de setembre 2010


!¡ Santa Maria, Mare de Deu !¡
de Montserrat, Estel...

eren las 7 de aquest mati,
quant del Santuari:
he seguit, el camí,

Començava a clareja:
mirant el Cel,
se accelerava, el meu respirar.

!¡ La porta oberta,
per poder-te visitar;
ma convidat, sense un dubte,
Al teu Cambril, arribar !¡

10 minuts, 10 minuts, gloriosos:
que !¡ cara, a cara, de Tu a tu !¡
La teva ma, amb la meva
I els teus Ulls, mirant els meus:
Te parlat o, Verge Santa;
Igual que a la meva mare,
I se que mas escoltat.

!¡ El meu cor, Ple de la teva Bondad
dels meus ulls, les llàgrimes, han brollat;
no han estat, llàgrimes de pena.
Per una vegada, han estat...de Felicitat !¡

Que te aquesta Muntanya,
Apart de turons, serrats ?.

Qui es faci, aquesta pregunta:
Es perquè...No T'ha Trobat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...