divendres, 28 de gener del 2011

!¡ DEFININT PARAULA ( GERMA )

!¡ Germans es diuen
als fills nascuts,
de un mateix, Pare - Mare !¡

Estic segura avui, que No.
( tot i aquesta sen una obció )
La paraula germà,
Jo desprès de molt pensar
i al meu cor, apendre a escoltar:

Es pot dir a qualsevol:
Tenin la prova...
Diem, " un altre dia germà
si algú sens apropa, amb l'anim de demanar "

Tambe, tots som Germans:
de la part, de Deu, !¡

Fins el Mossèn ens dirà...
Germans,Germanes...
Abans de la Missa, acomiadà

!¡ Que caram, potser pensant, i pensat
amb tot això, en el fons,
ja molte part de raóns,

I desprès de pensar amb tot.
!¡ Al tenir tans germans
no et faltara, cap nebot.

SI HO PENSO BE:
De Germans meus...
está ple el carrer:

I amb aquesta regla de...tres
No haig de patir pas de ...res

Segur, algun d'ells un dia m'ajudarà
I aquell, que ho faci sens dubte...aquell serà,
!¡ EL MEU GERMA !¡
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...