dimarts, 31 de desembre del 2013

L'HOME DELS NASSOS


L'HOME DELS NASSOS

Diuen de les persones que el passar dels anys
de la infantesa més coses anem recordant, no és estrany

les tradicions no es poden oblidar mai.

avui en el meu cas així ha estat,
com un somni s'ha presentat
no recordo els anys que tenia,
però molt petita seria,

quant al dia d'avui la mama, de bon matí
em començava ja a dir...

   
Avui a la Plaça de la Vila has d'anar sense faltar
vigilant bé a un home has de trobar l'Home dels nassos,
té tants nassos, com dies té l'any
tan sols el veuràs avui, 31 de desembre
busca be, no siguis “ bajoca “ com sempre,
 
un bon rato per la Plaça, jo estava mirava, i mirava
!però a ningú amb mols nassos trobava !.
        
A casa tornava:
!.. Mama que jo no veig a ningú amb mes de un nas !..
 
Dons fa ven poc, per aquí davant ha passat,
ven segur que esta al mercat ¡..
 
corrents cap el mercat jo anava,
però d'home amb nassos no en trobava !..
 
quanta innocència !...
molt petita era jo, també recordo,
amb la il·lusió com agafava fort al bastó
per fer...cagar al tió
 
Gracies als meus pares
que vivint amb precària, situació
varen crear em mi
tota mena de il-lusió !¡......   
  

       
L'home dels nassos es un personatge de mitologia,
que te tants nassos, com dies te l'any,
en fer-se visible el darrer dia 31 de desembre,
el personatge, te com tots, els humans un sol nas :
i pot ser, qualsevol persona !...






 





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...