dilluns, 21 de setembre del 2015

EN RECORD DE JULIÁ QUERALTÓ ( JULI )


EN RECORD DE JULIÁ QUERALTÓ ( JULI )


Quant amb nines, tenia jo la edat, de jugar;
de tu, ja em vaig enamorar,
de tu, o del teus ulls verds, que em feia sospirar ¡

encara avui, després, de mes de seixanta, anys ;
els segueixo veient, si imagino, que t'estic mirant,

sent tu, el meu primer amor, amor platònic,
l'amor que es pot tenir quant es tenen sis, set, anys,

amor frustrat, doncs tu, d'una altre nena, estaves enamorat,
que amb la seva gran trena, molt ben trenada,
estava alhora d'un altre, enamorada.

Mes endavant, quant, ens anàvem, trobant,
era motiu de rialles, els fets i embolics, anar recordant.

Avui, del teu traspàs, m'he assabentat,
no se a on, ni com ha estat.
Però en tot el dia, de recordar, no he parat,
pensant, amb l'amic, amb la nostre amistat.

Quedant, enrere, els amors, d'infantesa ;
tant sols, un vel, envaeix els meus ulls,
avui de tristesa .

Descansa, amb Pau amic, Juli




Lolita Carrión 21 de setembre 2015
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...