dissabte, 10 d’octubre del 2015

ÉS NECESSARI ? DE DEBÒ ÉS NECESSARI ?

És necessari? de debò és necessari?

que la música, els crits, no deixin descansar
a tot un veïnat,! si us plau !!!! que són les cinc del matí
i dormir? quan dormir?.

em sembla recordar, que en aquesta la meva ciutat
també viuen persones de certa edat
a qui, no estaria gens malament respectar
ja que tot, vam donar, quan sent joves vàrem tenir que donar,

 he estat de la Comissió de Festes c / Joan Maragall
des dels seus començaments, (que a que ve aquest comentari)

 alguns, veïns, no volien altaveus, en els seus - o prop, dels seus balcons
 sempre, es respectava les seves decisions.

malauradament ara Sant Feliu és "xauxa" petits i grans, ens toca tal disbauxa,

he escrit en un altre lloc (com no vull pols no vaig a l'era)
NO, vaig dir que, tingués a sobre, que tancar-me a casa meva.

per favor regidors de Cultura, els agrairé tinguin a bé qüestionar horaris.
"Qualsevol temps passat  SI, va ser millor"
¿Podríem tornar a l'embalat si us plau?  NO, és veritat que bogeria,
! L'embalat, era per la Festa Major, FA...MOLTS ANYS, quant,  Sant Feliu la tenia !-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...