dijous, 15 d’octubre del 2015

DINS UNA DENSA BOIRA


DINS D'UNA DENSA BOIRA



Cada mati, al moment dels meus ulls , obrir;
gracies,!. Deu meu, per un altre dia, se aquí,
això, certament és el que hauria, de dir,

més penso, que estàs fent aquí ? No vull mentir,

d'altre banda, no es cada dia aixi,
em faig propostes...que honradament;
en el moment, estic disposada a seguir,

però, llavors la boira, apareix,
tot el meu entorn, l'envaeix,
m'endinso, dins la boira, mes i mes,

amb els meus ulls, ben oberts,
busco el sol, ell no apareix,

de-sabuda, no puc pensar,
tinc pors, - estic cansada, -
començo, a tremolar;
busco el camí, mes curt,
per al lloc, on visc...arribar !...













1 comentari:

Joaquín Campos ha dit...

Tienes la cabeza mas despejada que yo... no te quejes y ademas tienes un gato santo y martir que escucha todo lo que le cuentas... pobre.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...