dijous, 10 de desembre del 2015

REFLEXIONS PRE- NADALENQUES


REFLEXIONS PRE – NADALENQUES



!.Ho tinc, molt clar
però amb costa d'assimilar,

!.Nadal, truca a la porta,
depèn de nosaltres deixar-lo entrar,?

El significat de Nadal, que em varen ensenyar,
Tot l'any, el seu esperit, amb nosaltres, ha de estar;
per tant Nadal, cap porta ha de trucar, dins nostre cor, ha de estar,
Es en, nostre cor, on el Petit Infant,
de la gelo, d'una cova, la nostre escalfor, ha de trobar;

de veritat,- quin Nadal enguany em de celebrar -?.

El del consumisme,? L'engany ?, llums per ambientar ?.
Ambientar?... Es aixo, el mes, de setembre, començar a ambientar ?.
O es la manera, que tenim. per oblidar?

Matances,?. Fronteres, amb milers de persones,
sense un lloc, per descansar ?.
Nens que no tenen per menjar?.
Gent molt gran, buscant una ma, que no han de trobar ?.

No , no, vull per aquest camí, continuar...
pot ser, que lo escrit, siguin cabòries...
massa temps, per pensar...?.

Em posaré ...aquella crema, que totes les meves arrugues, traurà...
el perfum, que em farà somiar...
em vestiré, elegant, per l'hora de dinar...
el moment, res pot canviar. ara toca ambientar !!.

Tot el demés, pot esperar, el temps, s'ha d'aturar
tampoc, podem oblidar, ( només, per ambientar )


desitjar, BON NADAL , a tots, a l'hora de brindar.......






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...