divendres, 1 de gener del 2016

CINC HORES DEL NOU ANY 2016



CIN HORES DEL NOU ANY 2016


Fa, cinc hores, ha començat, un Nou Any;
de moment, per mi comença igual,
que ahir, a les cinc del mati,

o, be parlo amb el meu gat,
o, com ara parlo a... un paper!.
Em pregunto a mi mateixa, que puc fer ?.

De ven segur, segons tradicions,
moltes persones, esperen, d'un nou any,
nous projectes, canvis, solucions...

jo mateixa, al rellegir, el meu escrit,
penso, - mira que ests pesada -
( mes que amb quilos, mai millor dit )

segueixo, erre, que erre, del fons del tema,
del meu neguit,

son – els anys, dic jo, - !. però son excuses de mal pagador, !.
Son desànims, ca-boires, tristesa, por, moltes, pors,
any darrera any, tornaran ha caure, en l'engany,

cansada estic de fingir, la rebel-ió, es amb mi,
perquè ? Que faix aquí, ales cinc del mati ?

per el carrer, crits, gatzara, gent jove , anant a dormir,

365 nous dies, estant començant,
365 nous dies, tinc al davant,

de moment el primer, ha començat igual que ahir,
de moment, segueixo aixi,
fora del llit...a les cinc del mati.
Volent aprofitar, per dir.

BON ANY,! . a tots, els que encara no heu perdut, la paciència,
de aquest bloc, llegir...








Lolita Carrión 01/ 01/ 2016
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...