diumenge, 24 de gener del 2016

SANT FELIU !. CIUTAT MISTERIOSA...?


SANT FELIU !.CIUTAT MISTERIOSA....?


Si, crec que que la ciutat, es misteriosa ,
fins que no ho tingui molt clar
del tema, que parlo, - no pensaré altre cosa.-

la fotografia, el lloc, exposa,
No, no ho dic , perquè no se dir, altre cosa;

el terra, ( també la vorera ) del pàrquing de Can Bertrand

de casa jo sortia, un mati, ni havia plogut, ni plovia
en creuar, va ser quan,em vaig adonar, - que li passa aquesta via ?
I clic, sens dubtar, una fotografia,

el tros, de vorera que al pàrquing, cobreix
era tant mullada, com després, de una gran xafegada,
jo al mig posada,
a esquerra, i a dreta tot sec, es cert, em vaig quedar sobtada,

un dia esplèndid de sol, no es per sobtar, a qualsevol ?.

El cert es que si, i fet un seguiment, algun dia diferent,

el Misteri, no he esbrinat , cap motiu i trobat
es a dir, tampoc molt, m'ha estranyat,
coses misterioses, també en passen a la meva, comunitat,

fa set anys que està avisat,
OH.!. però sense cap resultat !..

ara segur, estic pensat, una veritable ximpleria,
hauran, edificat, on abans, potser, molt abans, aigua i passaria ?.

Però cert, es una ximpleria, en un lloc tant bonic...
mai una cosa aixi cap constructor, ho faria

prefereixo, ho deixo com... a Misteri,
de lo contrari, dormo poc, però menys dormiria....







Lolita Carrión 24 gener 2016




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...