diumenge, 15 de juliol del 2018

NO HE POGUT EVITAR, FOTOGRAFIAR



NO HE POGUT EVITAR,  FOTOGRAFIAR

Em refereixo. aquesta imatge,
a les formes de treballar,
ho sento la meva intenció, no es de riure

Al contrari, la situació em fa pensar,
veure com aquest treballador,
la calor, el posar aviat,  a una solució cercar,

com s’evita el sol quant a la platja, el dia passaràs ?

Senyor !, si esta clar,
sota un para-sol, el sol, es pot evitar,

ni un segon, estic segura, gràcies al seu enginy
va trigar, la solució, trobar

Per res, el meu escrit es motiu de broma, La imatge, em va fer reflexionar, perquè,
el meu marit, que era encofrador,
mai la idea, del para-sol pel cap,  no li va poder passar ?.

Quantes hores de sol, s’hagués, pogut estalviar....


Lolita Carrión 13-juliol 2018

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...