dilluns, 23 de juliol del 2018

ANY 2009


SANT LLORENÇ, FESTA MAJOR!!

Enguany, no puc  ni tant sols
parlar de desengany,
quan el programa arribat
sort que asseguda m’ha trobat,
es ven cert de que si no,
de “ cul al terra vaig jo “

que passa a Sant Feliu ?
vull dir amb la gent...de Sant Feliu ?
no es Sant Llorenç. nostre Patró ?
no es mereix, el 10 d’agost
un altre tipus  de celebració ?
sardanes a les 7 de la tarda !!.
hi ja esta ???.
ni havaneres ni han ja !!!,

sort en te Sant Llorenç,
també el santfeliuencs
de que junt al Sr, Bisbe
mes, 10, 12, o 14, Mossens ?
no li falti May l’Ofici
per molt que es parli de crisi !!.
a les 12 del seu dia, cada any

mentre fora a la Plaça, ja un repic de campanes
son els joves campaners...
que amb les seves mans ben fortes
van estirant de les cordes
perquè arribi als quatre, vents
10 d’agost, Festa Major !!
Sant Llorenç
( nota )
Sempre es bo rectificar
amb el nostre Batlle acabo de parlar,
Siii, que es faran havaneres
ens  em de felicitar ?
mes aviat jo  diria
el 10 d’agost, que voldria
aquest: mai mes tornera..

lolita carrión agost 2009.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...