diumenge, 8 d’agost del 2010

I PERQUE NO ?. !¡ LA FESTA MAJOR !¡


SOC TOSSUDA, POTSER COM UNA MULA:
I EL CARTELL QUE M'AGRADARIA...
HE MUNTAT AMB LA " NOVA TECNOLOGIA "



!¡ Potser es cosa de la edat
però jo ho espero de veritat,
fa uns anys, que escric sobre això:
quan arriba agost...
espero amb il-lusió:
veure el Cartell de la Festa Major !¡

i cada any, un desengany.
Enguany sembla que la Festa s'anima
esta anunciat: Ofici, Sardanes, Vall, Havaneres...

Lo mateix del any passat;
potser mes " disfressat ?.
perquè Festa de Sant LLorenç ?.
perquè no, !¡ FESTA MAJOR !¡

Siiii, ja amb se la cançó
que la han traslladat...
" Que a la Ciutat,
no queda ningú al Agost
per poder omplir l'Ambalat "
Si això fos veritat,( son coses de un temps passat )

Quina culpa te el Nostre Patró
perquè en el seu Dia,
li treguin lo de " FESTA MAJOR "

Al octubre, La Petita...
o també, de la TARDOR...
I es celebra una gran Festa:
Que Honra al nostre Compatró !¡

Mes jo segueixo pensant...
potser perquè ja soc " gran "
que la meva Ciutat...
sense " FESTA MAJOR "
definitivament...sa quedat !¡

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs ja saps! Mans a l'obra.

Igual que la petita es munta des de baix, sense la organització de l'Ajuntament (i en algunes coses, a pesar de l'Ajuntament), es pot fer una festa popular per Sant Llorenç. Jo poso el nom: "La Major". Ara només l'has d'organitzar! ;-)

Lolita ha dit...

Hola i gracies Anonim, per mirar el meu bloc. i a la teva proposta una resposta, Creus que si fos tant facil
només d'organitzar la FESTA MAJOR
d'agost pert part meva, no seria ja un fet?.-

Estimo Sant Feliu i le seves-meves
tradicións, i faria el que fos perquè
retornes, (la ja perduda)
FESTE MAJOR D'AGOST.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...