dijous, 20 de setembre del 2012

SANT FELIU I ELS SEUS PROTOCOLS

SANT FELIU I ELS SEUS PROTOCOLS

tinc 66 anys, vídua
soc filla, de Sant Feliu
filla de una Ciutat,
que amb els seus “protocols”
l'esquena m'ha girat !¡

A fer las coses “ben fetes”
de sempre, m'han ensenyant,

a demanar dia i hora
per l'assistenta a Can Ricart, m'he adreçat,
la Sra. Rosa Roca, amablement m'ha parlat
__bon dia, tu amb diràs?__

!¡ Dons jo venia, a preguntar,
si el Banc D'aliments, amb podria ajudar
__UFF, quants diners cobres per començar__
uns diners que el dia 1 del banc jo no puc tocar,
que pago una hipoteca...i bla-bla, bla-bla, bla-bla,
!¡ m'ha esforço en explicar.!¡

__dons mira, juliol – agost, res de res__
__per setembre, es pot mirar__
__amb llista d'espera et tinc que posar__
__al numero 8 et correspondrà __
__el que cobres el que gastes, no t'oblidis__
__els papers m'has de portar__

s'entada a la cadira, mes encongida, ja no puc estar;
la paraula, “protocol” en el tema de conversa,
no es deixa de pronunciar, fins m'arribà, a inquietar,
puc estar segura, que el tema del “protocol”
no es fa servir com es vol?

Cap document, a la Sra. Roca penso portar;
però com a ven nascuda, las gracies li vull donar,
per si en algun moment, s'ha pogut preocupar,
pensant que si amb, quasi tres mesos,
he pogut o no, menjar,

arribo del meu escrit, a la conclusió
estan en “nomina com a treballadora”
de Càritas Parroquial, i més sent això ... Parroquial;

el perquè de la visita “obligada “
a la Assistenta Social?

Dons per fer las coses, ben fetes;
si vols ser bon ciutadà, !¡o perquè et donin una mà;!¡
!¡Ai....!¡ a Sant Feliu ara,
tan si vols, com si no vols,  has de seguir els....protocols







4 comentaris:

Joaquín Campos ha dit...

Lolita, le he pasado el enlace de tu entrada al alcalde:

Jordi, disculpa, podrias leer eso:
http://unasesentona.blogspot.com.es/2012/09/sant-feliu-i-els-seus-protocols.html
Es el blog de la Lolita Carrión, me da la sensación de que necesita "una mano", ¿Podriamos hacer algo?
Gracias.

Y me ha respondido:
Gracias Joaquin.

UN BESAZO WAPA.

Joaquín Campos ha dit...

Ya me diras.

Lolita ha dit...

Gracias Groucho, Jordi lo sabe hable con el, en agosto y también el sigue mi bloc, según me ha dicho pero no deja "comentarios"

Un beso,y un buen dia

Joaquín Campos ha dit...

Demosle una oportunidad, a mi me parece un tio "legal".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...