dissabte, 4 d’octubre del 2014

LA CASA PER LA FINESTRA...


LA CASA PER LA FINESTRA...



Octubre ja ha arribat,
també la disbauxa, a la nostre Ciutat;
quilos, i quilos, de pólvora es llençaran,
es, el que - “mola”... es, el que està de moda es, ...la Festa Gran.!


Un fet que s' incrementa, any darrera any,
tabalades, correfocs, diables... d'aquí, d'allà
dedicat al jovent, exclusivament.


També es veritat que d'altres actes faran!
alguns per la gent gran
concerts, balls, havaneres... sempre de nit
quant els grans, ja som al llit.


!Ep – es la meva opinió que no va per cap cantó
any darrera any, jo comento la qüestió
any darrera any, reivindico perquè no tenim Festa Major ?.
crec que Sant Feliu, no li cal el foc per fer caliu.
Demostrat, a quedat el 10 d'agost, aquest estiu.


Tothom hi està convidat. Només hi faltes tu!
El Senyor Alcalde, aixi s'ha expressat
en el llibret de la Festa, que ha las bustiàs em trobat,


agraeixo de veritat, aquesta cordialitat,
però declino la invitació, no m'agrada, res d'això,
Festa de Primavera ( millor- de roses exposició )
Festa D'estiu ( millor- Festa Major )
Festa de Tardor ( millor- Festa Major petita )


Crec que els anys van avançant, que es bo, de mirar endavant,
però no em deixo de preguntar;
si les tradicions de la nostra Ciutat , serà el preu a pagar ?.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...