divendres, 3 d’octubre del 2014

MONTSERRAT S'OMPLE DE MOCADORS VERMELLS



MONTSERRAT, S'OMPLE DE MOCADORS VERMELLS


Octubre dia 1, Creu Roja es llueix organitzant !
La primera. Trobada de persones grans,
Vellesa Activa “ l'acte anomenant,
activitats tot el dia a Montserrat, es faran .

Vagin per el Pare Abat, i tota la comunitat;
moltes gràcies de veritat

Presidents, organitzadors, treballadors;
però sobretot aquest escrit al voluntariat, va dedicat,

Gent jove, també de grans, de 650 persones cuidant;
alegres, simpàtics, amb paciència, constant

les nostres preguntes, a cada moment contestant,
ni un mal gest, ni una mala cara, és cosa molt important,
de vuit, a vuit, tot el dia, dedicat, aquesta persona gran,
deixant enrere família, parella, amics...per ells també importants;

M'agradaria explicar-me però ho sento, soc la persona gran,
Que del coll, com moltes altres,
portava, un mocador vermell penjant!.

voldria dir...les paraules justes, no sé si em sortiran
que una certa tristor, el meu cor anava notant
mentre de Montserrat, jo m'anava allunyant;

Que a la Verge Santa, no poder besar;
Que a l'escolania no poder escoltar;
- un regust... amarg a mi ha deixat -

Espero, demano, desitjo,
que si l'any vinent la segona trobada, es pot celebrar,
aquestes coses entre tots podem esmenar !¡

Donar las gràcies a tots em resta per acabar,
sense poder dels meus ulls esborrar
la imatge d'un menjador, ple a vessar,
i un bon àpat a taula, per menjar......





Lolita Carrión 1 d'octubre 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...