dijous, 23 de juliol del 2015

SANT FELIU, DESCOBRIMENT ÈPOCA ROMANS, O PRESA DE PEL ALS CIUTADANS ?


SANT FELIU, DESCOBRIMENT ÈPOCA ROMANS, O PRESA DE PEL ALS CIUTADANS ?


A “quadros, “ em vaig quedar,
quan distretament, las obras jo vaig mirar,
tot esperant, a la botiga de fruita poder entrar,

On ?. Al carrer Ramón i Cajal, 25
que estan tornant a fer ,?... Una gran obra genial,

xac..., xac..., la màquina, el terra foradava,
no cal dir, la terra i tot ho aixecava,

llavors, vaig fer el descobriment,!!!!!!
sense dubtar, fotografiar el moment

! Quina gran troballa ! Sota la terra remenada,
!!! rajoles d'una altra vorera, “ per cert molt ben col·locada “

Mireu, mireu, deia jo meravellada;
el cert, es - que ningú escoltava,-
cada un, pendent, del que comprava,
segurament pensava aquesta dona es ben sonada “

Ep !. Tothom no, Ave, l'amo de Fruites, la Vinya;
sortir, tot seguit, just a la entrada de la seva fruiteria
lloc on la vorera, entre runes res-urgia !!!!

M'he quedat sense saber, si la vorera, trobada es romana?
o de l'ultima remodelació, “ sempre partint presumptament “
de que algú, podes pensar, tirarem la terra a sobra,
perquè res ha de passar, i acabarem abans, la obra ;

Ves per on, una fina reportera,
valeeeee accepto, una mica tafanera,
va descobrir el pastis, però no puc dir, de cap manera
de quant “ pot ser “ la maleïda vorera,

El lloc, es pot anar a visitar, mes ara res si veurà,
però un suggeriment, si que m'agradaria,
entreu a la fruiteria,

a mi, tracte producte, força m'ha agradat,
LA NOSTRE PRIORITAT, LA QUALITAT “
molt important, per mi,  també, crec per la meva Ciutat,
SANT FELIU DE LLOBREGAT !!!.





Lolita Carrión 22 de juliol 2015
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...