dissabte, 4 de juliol del 2015

OPINIÓ MOLT PERSONAL ( D'UNA DONA GRAN MOLT INCULTA )



OPINIÓ MOLT PERSONAL ( D'UNA DONA GRAN MOLT INCULTA )


Amb paraules, crec que,
puc expressar, el que ahir vaig anar veient

! com també es diu,
que las paraules, se las emporta el vent ¡

el tema es un referent
del que vaig escoltar ahir,
en la presentació dels membres
del nostre Ajuntament,

Partint de que jo no em se expressar,
em serà difícil de comentar.

Mes que las paraula, la meva mirada
de las cares no podia apartar
de unes persones, que a la meva Ciutat han de governar

el que reflexa-ven ( sempre la meva opinió )
! no em va agradar ¡

potser mirades ? Gestos ?
Potser la forma de les mans encaixar ?...per saludar ?.
No veig viable, que el nostre consistori,
pugui amb bona nota, els quatre anys acabar,

la meva percepció era com estar en un míting general,
però de manera, informal
tant informal, que en uns moments el Sr. Alcalde,
a alguna persona del public, amb la mà rialler saludava
també, petons, amb la mà llançava....
des de “ l'escenari “ on junt amb els membres del seu grup estava,

- Parlaments dels diferents grups dient, -
Felicitacions, al nou equip de govern
Però no !oblideu ¡...nosaltres si que farem, farem, farem,
Sempre pendents, de Sant Feliu estarem !!!!..

( sempre vaig la meva opinió segueixo dient )

Mes del mateix ?,
cansada de en un ambient, per mi “avorrit “
que res nou, amb podia aportar.
Amb tanta, ten-cio, (em costava, respirar )

Vaig optar, per aixecar-me...i marxar ¡



Lolita Carrión 3 de juliol de 2015
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...