dilluns, 27 de juny del 2016

SEVILLA, L'ENCIS DE ATRAPAR




SEVILLA, L'ENCIS DE ATRAPAR

Vaig creure, que aquí a Sevilla,
per un temps, el meu mon, s'aturaria

han passat, dos mesos,
que m'han, semblat,...un dia,

Quant la Dra. amb parlar,
Lolita – tens algun lloc, per anar ?
ho tenim, que provar,
crec, que estas, a un pas d'explotar -

A Sevilla?, vaig respondre, sens dubtar,
d'acord, - però, res de anar, i tornar
un ...parell de mesos, t' has de quedar,

vull confessar, prendre la desi-cio, amb costar,
les pors, viatjar, maleta, preparar,
tot molta angoixa, tot, amb angoixa, no podia, clar pensar ,

vaig deixar un temps, passar,

persones que m'estimen, amb varen animar,
les del meu, entorn, a qui vaig consultar,

Hi tant – que tens que ha Sevilla, marxar,
avui, si pot ser... no esperis a demà,

Tita, vente ahora, no demores mas,
veras que bien estaras !!!!.

a Sevilla, vaig marxar,
després, de dos mesos, que farà demà,
a casa a la meva, vida vaig, a retornar,

Enyorances ?. Hi tingut
no puc, a mi mateixa enganyar,
puc dir, que un moment, o altre
disposta, hi estat de, marxar

però, vaig prendre, un compromís
amb la Dra. i a qui m'ajudà
no els podia decepcionar!,
també que aquí, em fan sentir
com a casa, vull ressaltar,

Sevilla, te l'encís, de atrapar
també, estimo aquesta terra, com l'Antonio m'ensenya
quan un dos d'agost...dues mans
una andalusa, amb l'altre del meu País Català.
Es justaren, davant l'Altar
un amor per sempre, es varen...jurar

( malauradament, avui fa 10 anys, que ell, ens deixar )

Lolita Carrión 23 de juny 2016


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...