diumenge, 30 de setembre del 2018

DIADA 11 DE SETEMBRE 2018




DIADA 11 DE SETEMBRE 2018

Com cada any, però uns dies atraçada
Escric sobre la nostra Diada !,

Mes que escriure, un petit vídeo, es el que he intentat fer,
Aquest dia, fotos, fotos, vaig fer, que hi tingut, que retallar, ?... també !.

Com cada any en el lloc de sempre, amb baix col·locar,
Un bon lloc, tot el panorama es podia enfocar,

Però no vaig calcular, que tres persones “· oficials “
Al mateix lloc, però davant meu, es varen posar,

“ per favor, deixem un trosset “ a cada ofrena tenia que demanar,
Mes de dues hores d’en peu, vaig estar, fins que amb vaig cansar !

La maquina, vaig començar, a “ disparar “ sense poder enfocar,
Es per això que una petita mostra, ha quedat després, de una, a una, les fotos “ retallar “

Se també que sembla, que en lloc de parlar, de la Diada, lo escrit, sigui una queixa ,
una ( parra fada ) si així fos, em voldria excusar,

no pretenc, ser “ periodista “ ni intentar semblar,
son fets, d’una Diada, que amb il·lusió, volia doncs ... imatges poder captar.!




Lolita Carrión 30 setembre 2018

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...