diumenge, 19 de desembre del 2010

!¡ EL NADAL JA ES AQUÍ !¡

!¡ Tot pensant amb el Nadal
crec que son les Festes
que al meu cor, li fan mes mal
deu ser perquè, amb vaig fent gran !¡

Amb vergonya i rabia... sento, a molta gent comentá:
i ho ting comprovat,
a les tendes...tambe al mercat;

!¡ Jo voldria que les Festes,
Ja se haguessin acabat !¡
!¡ Ho be... Aixo del Nadal es un disbarat !¡

¿ De que estant parlant ? ¿ Del Nadal ?

Jo crec que no, Es de omplir el carret de la compra fins a dalt?
Dels bitllets per viatjar?
Molts també, del vestits que han de comprar;
Per poder anar al Fi D'any a un Bon Sopar i a Ballar?

!¡ I sento pena tambe, pena perqué no han aprés
que el Nadal de tot això, no en te res !¡

!¡ Que el Nadal es alegria,
perquè un Petit Infant
ha nascut, a la establia,
uns pastors, l'adoraren,
Mentre tres Mags, amb una estrella es guiaven !¡

I ens marca la tradició, cantá...Nadales ,
Tambe fer " caga al tió " Avellanes ... i turrò:
Que te mes encant, que això ?.

!¡ Es ven cert que el meu cor amb fa mal,
Perque, els que mes estimo
No estaran amb mi el Nadal !¡

!¡ I es aquesta la pregunta,
que la resposta no sé !¡

Quan será que jo el Nadal,
amb tots ells...el passaré ????-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...