dijous, 9 de desembre del 2010

!¡ PENSAMENTS !¡

!¡ Estic aqui asseguda, en un banc
Al davant del Casal de la Gent Gran
Davant meu, ara ja un "Aparcament"
Miro distretament !¡

De sobte sense voler, els records:
Amb guanyen, per uns moments

La Pista de ball, d'estiu Les Revetlles...
I els meus...20 anys
Cantants de moda,
!¡ Josep Guardiola, Luis Aguilé !¡
Sembla que no pugui sé:
Grans Orquestras del moment, Meravella, Janio Marti...
Tots, 44 anys enrera, estaven de capçalera.

Baix mes enllà, a la Sala !¡
Tot n'era una gran passada,
!¡ La Sala Gran, els Palcos,
__ I el Mirador __
On Avies, i Mares si assentaven
per aixi veurans...millor

La " Colla" que be ho passàvem
__ La norma __ balla, dos balls
I el jove t'acompanyava
Al lloc, amb els teus companys

Al moment venia un noi
I tot serios, però amb rialla et deia ¿ Balle ?
Jo pensava...si no ho veia massa clar...
No, no ballo, gràcies, pensant...Un altre vindrà,
I es ben cert que venien.
!¡ Si no de que et servien, tenir llavors els...20 Anys

Aqui asseguda recordo...i vaig recordant
del meus ulls, unes llàgrimes
Per la cara amb ban baixant.

64 anys que tinc ara,
Molts cops, la vida ma donat,
Mes tinc la sort, dels records
I a ells maig de agafar fort.
Abans que jo...ho oblidi tot.

El Coro, l'Aparquement...
Cotxes...Ciment,
Tot això ho estic veient,
Asseguda en aquests banc
De la porta, del davant
!¡ Del Casal de la Gent Grant !¡
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...