dimecres, 24 de juny del 2015

EL DIA DESPRES DE...


EL DIA DESPRES DE....


No, no, eren del mati, les 6, les 7, tampoc les 8,
eren les 9, quant de casa hi sortit,

però aixo, que es ?.
Ah !. Es el dia després,
la'n-demà, de una nit,
que per mi, es millor oblidar ¡

farà un mes...no mes enllà,
un “ botellón “ al mateix lloc, van celebrar,
tal quantitat, de “porqueria “ van deixar
que a dos regidors, del nostre Consistori,
la meva queixa, vaig comentar,

Tranquil·la, ciutadana, a l'Ajuntament,
tenim un bon equip per netejar !!!.

també jo tinc uns impostos per pagar;
vaig – contestar - .

per cert, sort a les últimes pluges,
les taques del terra, mig es van netejar!.

Ara estic tant cansada de tot, que el tema,
es molt millor, acabar, no val la pena...parlar
quant ningú esta disposat, a escoltar;






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...