diumenge, 28 de juny del 2015

EMBOLICA QUE FA FORT !¡.


EMBOLICA QUE FA FORT

Al llevar-me cada mati,
es costum meva, pensar
avui era algun dia a celebrar ?

Penso, amb passat, es veritat,
actualment per mi, tot es desgavellat,

Avui, per exemple, revetlla de Sant Pere?
Si, si, demà es “ m'entra duri “ Sant Pere,
parlo de Revetlles, NO de petards,
sobra això , ja hi opinat

Ho dic, per un altre historia,
segurament parlant, de la “ prehistòria “

a Sant Feliu teníem, tres Revetlles,

Sant Joan 24 de juny, sardanes a la Plaça de la vila, balls coca, alegria !
Sant Pere 29 de juny, gran Revetlla al Ateneu, quantes coses, jo diria,
Sant Jaume 25 de juliol, cava i coca, també ball, família sempre reunida,

de sobte, tot capgirat,

amb el tema de revetlles a la nostre ciutat
Sant Joan, sol ha quedat !.

! Ho torno a dir, que no em refereixo, a petards
la pólvora a la ciutat, com a ressenya, de identitat ha quedat,
esta mes, que demostrat

torno a la prehistòria,

teníem també ( els tres dijous que brillaven mes que el sol )

Dijous Sant ( ja no es Festa )
Corpus Cristí ( traslladat a diumenge )
el dia de la Ascensió ( no ho se de debò )

Si alguna altra cosa ara faltava
tindrem la Setmana Santa; en una data fixada;
aquí, no puc opinar, primer, tindré que estudiar;

certament que amb, la prehistòria,
es vasa la petita historia,

Costums, Diades, Festa Major, Celebracions, Sans, Tradicions...
Tantes? Quantes? “ per el forro s'han passat “
Tantes ? Quantes ? Noves s'han posat;
el meu tema, se que es fa, pesat però...

NO RECONEC LA MEVA CIUTAT,





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...