dimecres, 14 de novembre del 2012

11 DE SETEMBRE DIADA DE CATALUNYA 2012


11 DE SETEMBRE DIADA DE CATALUNYA 2012

EL REPORTATGE ESTAVA AVANÇAT PERÒ NO DEL TOT ACABAT :



!¡ crec per tot lo escoltat,
que després de aquesta, nostra Diada
moltes coses han canviat, !¡
vaig anar fent fotos, com cada any
sense adonar-me, que no a estat el mateix enguany,

penso que el meu dret a la critica puc deixar
sense a ningú molestar,
 
El primer que vaig pensar,
en quant a las flors
no han pogut, mes retallar ?

!¡ L'ofrena de diverses entitats,
no deixava al nostres, floristes
una mica mal parats ?

Lo important, no era de la ofrena ,
dels diferents, rams i coixins la mida,
lo important, es el que de boca, a boca s'estava gestant,
lo important serà el que de las urnes
vent aviat, moltes coses potser hauran canviat,

Si vols mentir. Digues el que sents a dir “
sobre el tema res puc dir, ho me exposo a mentir !¡
 
!¡ per mi que la fotografia, de sempre m'ha agradat
no estic molt contenta, amb el resultat
una assignatura pendent, de sempre ha estat “
espero el proper, 11 de setembre.
 
poder fer un reportatge, amb imatges mes concretes
o al menys que jo pensi, que estas mes ben fetes !¡





















 



















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...