diumenge, 4 de novembre del 2012

ROMERIA A MONTSERRAT


ROMERIA A MONTSERRAT 2012
 
Aquest any, no mes per tres dies
el meu aniversari,
a Montserrat, no he pogut celebrar,
( celebrar per mi, es amb la Verge poder estar )

per descomptat, en cap acta
de la romeria, enguany he participat.
Cert es que recança, m'ha causat,
però son tantes, les coses que en el camí,
vaig deixant, que no vull dir que no amb costi
però, amb vaig acostumant,

!¡ quant el meu germà Manel
de sobte i sense jo ni pensar,
aixi m'ho plantejar,
vols pujar diumenge, dia 9 a Montserrat ? !¡
Dir que si, una mica em va costar...
en el fons no podia, l'ocasió deixar passar ¡¡

el diumenge a las 9 del mati,
pujàvem amb la cremallera
camí al Monestir,
el sentiment, el porto tan endins,
de la muntanya, el seu aire respirar,
que no ho se com explicar,
 
Missa conventual, escolania escoltar,
a la Verge visitar...
el camí llarg fins el Cambril,
cada Altar, cada Sant,
a Ella, em va portant !¡
 
tant sols, davant de la Verge un instant,
em fa entendre, que la Mare, m'he estava esperant,
dins el meu cor, tot es un cant.

!¡ a l'hora de dinar
quasi tota la romeria va ajuntar,
tant els que estaven allà
com els que el diumenge varem pujar.
 
!¡ Al anar baixant, mirant la muntanya,
com es va allunyant,
gracies tinc que donar
a Montserrat, amb tres dies de retard,
de totes, totes, el meu aniversari
els 66 anys jo he celebrat !¡











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...